czwartek, 19 marca 2015

Tag kocham wiosnę !

  No hej. Witam was w kolejnym i zarazem pierwszym poście. Zapytacie dlaczego pierwszy ? Pierwszy jako uzupełnienie. A do czego ? O tym się dowiecie za chwilę ;) 
  Dzisiaj mam dla was post i filmik. Tak rozpoczynam nagrywać na You Tube. I mimo, że już od dłuższego czasu prowadzę bloga to przed aparatem czułam z początku lekki stres i nie wiedziałam co zrobić z rękoma, poza tym te elektryzujące się włosy, ehh.
 Tak więc bez zbędnej gadaniny przechodzę do pytań, krótko, zwięźle i na temat ;) 
  1.Ulubiony wiosenny lakier.
 Są dwa :) 
 Pomarańczowy Safari i beżowy bell ;) 


  2.Ulubiony wiosenny produkt do ust.
 Również dwa.
 Intensywny róż very me z oriflame i masełko do ust z nivea.


  3.Ulubiony ciuch na wiosnę.
 Dla mnie wielkim ulubieńcem każdej wiosny są, luźne ubrania, spódniczki, sukienki i spodenki. Ale nie będę się rozpisywała na ten temat bo planuję pewien filmik i post oczywiście, w którym o tym więcej powiem ;)
  4.Ulubiony kwiatek.
 Moimi ulubionymi kwiatami są tulipany i narcyzy *.*
  5.Ulubiony wiosenny dodatek.
 Okulary przeciwsłoneczne, taki mały niezbędnik.

  6.Które wiosenne trendy podobają Ci się najbardziej ? 
 Wracająca co roku jak bumerang moda lat 70. Myślę o stylu boho i hippie. Odnajduję się w tych klimatach dosłownie jak ryba w wodzie : )
  7.Zapach kojarzący się z wiosną.
 Lawendowa świeca z organique :) 
  8.Ulubione perfumy na wiosnę.
 W moim przypadku jest to mgiełka z avon o zapachu granatu i mango. Zapach jak na mgiełkę ma nietypowy, ponieważ jak się ją wącha można byłoby powiedzieć, że jest to perfum gdyż na początku ma ostrawy zapach a później robi się słodka :) 
  9.Co kojarzy Ci się z wiosną.
 Kwiaty, Wielkanoc, zając, zieleń ... . 
  10.Ulubiona rzecz związana z wiosną. 
 Wydaje mi się, że nie mam czegoś takiego.
  11.Czy robisz wiosenne porządki ?
 Tak, robię wiosenne porządki. Zazwyczaj trwają one u mnie miesiąc i zachodzą powoli, stopniowo ;) 
  12. Czy masz jakieś plany na Święta/ majówkę ?
 Święta jak zwykle będą w biegu, większość czasu spędzona w kościele i z rodziną. Natomiast majówka w tym roku mi się przedłuży o tydzień ze względu na matury :) 
  I to byłoby na tyle. Zapraszam was na mój kanał na You tube, na którym możecie mnie zasubskrybować. Myślę, że posty i filmy będą się pojawiały na zmianę lub jako wzajemne uzupełnienie. Na dzisiaj już kończę, życzę wam miłego dnia wagarowicza i naturalnie pierwszego dnia wiosny. Wy też czekacie na zaćmienie słońca ? 



3 komentarze:

  1. Ten kolorek od safari bardzo mi sie spodobał, idealny na wiosne :)
    Zapraszam tez do mnie....mam nadzieję, że mnie jeszcze pamiętasz, zaczęłam nadrabiać zaległości i musiałam do Ciebie napisać :) www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że Ty pamiętasz o mnie :) Oczywiście nie zapomniałam i z przyjemnością wpadnę na Twojego bloga ;)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy blog! xxx

    ewhem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń