poniedziałek, 1 grudnia 2014

Znowu o książkach.

No hej ! Tu znowu ja i znowu o książkach. Mam nadzieję, że ten temat jest dla was ciekawy i że przeczytacie ten post od początku do końca.
Tym razem o książkach, które planuję kupić. I przeczytać oczywiście. Ale jest to dalsza przyszłość. Moją biblioteczkę na najbliższy miesiąc już znacie. Tak więc teraz przechodzę do planów na nieco dalszą przyszłość.
Jedna z książek planowanych na pierwszy zakup to książka, o której wam napisałam w poprzednim poście i jest to książka pt. "Bóg nigdy nie mruga" Reginy Brett.
Kolejną pozycją na mojej liście jest "Gwiazd naszych wina" Johna Greena. I tak wiem, że to trochę późno ale lepiej tak niż wcale.
Następna książka to "Nawrócona wiedźma" Patrycji Hurlak.
Kolejną z książek jest "Zostań jeśli kochasz " autorstwa Forman Gayle.
I ostatnią już książką jest "W świąteczną noc". I ta książka jest owocem pracy trzech osób : John Green, Johnson Maureen i Myracle Lauren.
Tak więc to byłoby na tyle jak mi wpadnie w oko jakaś jeszcze książka to oczywiście dam wam o tym znać a tym czasem zabieram się do posta o haulu, który miał miejsce ostatnio. Sajonara :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz