wtorek, 18 listopada 2014

Moja biblioteczka na najbliższy czas ;)

No hej, hej. Mam nadzieję, że moje ostatnie wyznanie wam się spodobało i że spróbujecie którąś z poleconych przeze mnie herbat ;). Za jakiś czas pojawi się krótka aktualizacja tej listy.
 Ale w tym poście chciałam wam przedstawić książki, które planuję w najbliższym czasie przeczytać. Będą to też książki, które dopiero muszę kupić bo nie są na przykład dostępne w bibliotece w mojej miejscowości.
 Aktualnie czytam bardzo fajną, przyjemną, POLSKĄ książkę. Jest to książka Hanny Kowalewskiej pt. "Inna wersja życia". Przeczytałam już 3 książki z cyklu o Zawrociu i oprócz, tej którą właśnie czytam została jeszcze jedna - Przelot bocianów. Wszystkie te książki już w tym momencie mogę wam polecić. Tu macie coś o pierwszej książce z cyklu.
 Kolejna pozycja, którą bardzo chcę przeczytać to książka autorstwa Reginy Brett pt. "Jesteś cudem." Książka, która za mną chodzi od jakiegoś czasu ale zawsze jak jestem w empiku o niej zapomnę. Niestety mam pamięć dobrą ale krótką. Poza tą książką, którą wiele osób poleca są dwie książki tej samej autorki. "Bóg nigdy nie mruga" i "Bóg zawsze znajdzie Ci pracę" Coś o książce.
 I chyba nie mam więcej życzeń na ten rok, Zostało nam już tylko 6 tygodni tak więc to i tak chyba dużo jeśli chodzi o tą listę. Na pewno książki "Bóg nigdy nie mruga" i "Bóg zawsze znajdzie Ci pracę" przeskoczą na następny rok głównie ze względu na finanse. A na urodziny i święta już prezenty są ;)
 No tak więc ja teraz wracam do kochanego angielskiego, bo jutro klasóweczka,
   Sajonara ; D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz