czwartek, 10 lipca 2014

Czerwcowy haul


Witam was drogie dziewczyny. Dzisiaj przychodzę do was z takim małym, zbiorczym haulem z czerwca i początku lipca.
  Zacznę może od tego co kupiłam ostatnio, a mianowicie strój kąpielowy, kupiony na bazarze oraz japonki z pepko.


  W zeszłym tygodniu odwiedziłam drogerię Rossmann, w której kupiłam maszynkę do golenia, bic lady. I do zestawu piankę o zapachu brzoskwiniowym z Isany.
 Pod znakiem wakacji konieczne było dla mnie masło kakaowe z ziaji. Te w małym opakowaniu, myślę że spokojnie mi wystarczy. Nawet jeśli miałoby mi go zabraknąć to nie byłby to duży wydatek, bo masełko kosztuje ok. 3,50 zł.
  W moje posiadanie dostała się również konturówka do ust z miss sporty, mini-me lip liner numer 050 Red red wine. Konturówka chociaż ma ciemny kolor pasuje do mojej ulubionej szminki z oriflame. 

  Pod koniec czerwca doszła do mnie paczka z oriflame. Dla mnie były tylko dwie rzeczy. Mianowicie antyperspirant do stóp feet up. Zamawiałam go już z myślą o pielgrzymce, bo czasami się śpi w miejscach gdzie nie ma możliwości obmycia się, zdarza się to rzadko, ale się zdarza. Fajnie się tego dezodorantu używa rano przed wyjściem, na stopy ale i do środka buta.
 Zamówiłam również wybielającą pastę do zębów, której jak ją zużyję lub gdy będę w połowie jej używania zrecenzuję. Pasta kosztowała 8,50 zł. więc myślę, że fajna cena jak za pastę do zębów, która ma wybielać.
  We wtorek przed zakończeniem roku szkolnego byliśmy na ostatniej mini wycieczce do kina. Takie wyjazdy nie mogą obyć się bez długich spacerów po galerii handlowej i oczywiście tradycyjnie zakupów.  Oczywiście musiałam odwiedzić organique gdzie kupiłam długo wypatrywany przeze mnie kominek za 10 zł. oraz lawendowy wosk z yankee candle za 8 zł.

 Żadne moje wyjście gdzieś do miasta czy do większego czy do mniejszego nie może obejść się bez wizyty w rossmanie. Potrzebny był mi korektor płynny i znalazłam ten idealny, czyli miss sporty liquid concealer w kolorze 001 light.
  To by było na tyle jeśli chodzi o moje zakupy w ostatnim czasie. Ja kończę już tego posta i zaczynam wymyślać temat na kolejnego. A może wy mi podacie temat na kolejną notkę ? Na razie się z wami żegnam, PAPA :* . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz