niedziela, 27 kwietnia 2014

Buu. Wracam po długiej przerwie + kwietniowy haul + bonusik :)

No hej. Na starcie chciałam was z całego serca przeprosić za swoją nieobecność. Miałam tak od początku kwietnia bardzo stresujący czas, a mianowicie intensywne przygotowania do egzaminów, które odbyły się w tym tygodniu. Muszę wam powiedzieć, że chyba poszły mi całkiem dobrze :).
Przechodząc do kwietniowego haulu zakupowego, zacznę od zakupów z allegro.
1. Sonda do paznokci.
2.Naklejki do french manicure.
3.Karuzela z ozdobami do paznokci.
I we wtorek przyszły do mnie kosmetyki z oriflame.
1.Lakier do paznokci veryme spring tenderness. tender green
2.Odżywka bez spłukiwania z kwiatem bzu i jabłkiem. mgiełka.
3.Szampon wzmacniający hairx.
4.Pilnik do paznokci.
O większości produktów jeszcze się nie mogę wypowiedzieć. Sonda jak sonda, naklejek jeszcze nie wypróbowałam a ozdoby są śliczne ;). Co do kosmetyków będzie recenzja jak już ich trochę poużywam.
I na koniec obiecany bonus, a mianowicie link do filmu z moim ostatnio ulubionym makijażem :)
 https://www.youtube.com/watch?v=paSt0yYv8oc





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz