środa, 26 marca 2014

OOTD na niedzielę + paznokcie.

No hej dzisiaj mam dla was strój dnia z niedzieli. Jak wiemy dni są coraz cieplejsze i właśnie niedziela do takich należała. Pogoda była wprost wyśmienita dlatego też pojawiła się spódniczka z resztą moja ulubiona. Do spódniczki miałam założony różowo - biały top, którego niestety nie widać na załączonym zdjęciu. Żeby nie być na ramiączka i żeby za bardzo letnio ten outfit nie wyglądał założyłam lekką kurteczkę, która jednocześnie pasowała do butów, które do całego stroju dodawały rockowego stylu co w całości wyglądało całkiem dobrze zresztą możecie to określić sami.
Pomyślałam, że pokażę wam również swoje paznokcie, które dodają wiosny do całego ubioru. Pod zdjęciami będą napisane nazwy lakierów i marki oraz nazwy sklepów, w których kupiłam ubrania ze zdjęć. To ja was zostawiam ze zdjęciami i zapraszam do następnych postów.
bluzka, której nie widać- esmara, Lidl
kurteczka- velami fashion
spódnica- Vertical club
buty- graceland



lakier- bell air flow
żółty i różowy lakier widoczne niżej
liner- oriflame very me
Jeśli podobała wam się stylizacja to koniecznie mi to napiszcie :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz