wtorek, 4 marca 2014

Niekosmetyczni ulubieńcy lutego.

No hej, po długiej przerwie w pisaniu przychodzę z niekosmetycznymi ulubieńcami. Głównym moim ulubieńcem będzie pogoda, która w tym miesiącu była piękna. Ale to tak na marginesie.
Dobra więc zaczynamy. 
Książki: 
W tym miesiącu mam jedną i jest to książka autorstwa Hanny Kowalskiej pt. Tego lata, w Zawrociu. Główna bohaterka, Matylda, mieszkająca w mieście otrzymuje niespodziewanie spadek po nielubianej i mało znanej babce. Bohaterka odkrywa w nim lakoniczne zapiski z życia dziadków, które sprawiają, że jej ciekawość jest podsycana. Jestem w trakcie czytania tej powieści jak już przeczytam to będą na mnie czekały jeszcze 4 książki, które są kontynuacją tej powieści.
Filmy: 
Obydwa filmy godne polecenia, niektóre momenty dosłownie wciskają w fotel. Jest to kino dla ludzi o mocnych nerwach :) . 
Jedzenie: 
1.Hitem ostatnich dni jest rzeżucha. Dodaję ją do wszystkiego na kanapki, do zup a nawet dzisiaj do kebaba. 
2.Kakaowe ciastka belwita. Są po prostu pyszne i idealny jako przekąska w szkole między lekcjami.
3.Gratka + mussli tropikalne z lewiatana. Moje codzienne śniadanie ostatnio. pychaa <3. 
Miejsca:
1. Częstochowa. Tak naprawdę byłam w Częstochowie już w marcu ale mniejsza o to. W sobotę byłam na Jasnej i zakochałam się w Częstochowie w przedwiośniu. Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej jeżeli chodzi o mój wyjazd do Częstochowy to zapraszam to --> http://drogiczytelniku.blogspot.com/
Napój 
1.Ponownie wróciłam do wody cytrynowej polaris.mmmm . 
You tube:
Aplikacje na androida 
To już ostatnia kategoria ale kilka aplikacji : 
1. Flappy bird. O tej grze myślę nie trzeba dużo mówić bo zdobyła już na samym początku wielką popularność i jest strasznie wciśgająca
2. Egg. Gra polega na kliknięciu w jajko milion razy aż pęknie .
3. YooNinja . Gra w której  biega się ninją równie uzależniająca co poprzedniczki. 
4. Posiłkomierz aplikacja pomagająca w regularnym odżywianiu się.
5. Snapchat. mój nick : magorzata
6. I na samym końcu Instagram. O tej aplikacji również nie trzeba dużo mówić. mój nick : gonia9812
I to by było na tyle z mojej strony. Piszcie swoich ulubieńców w komentarzach, dodawajcie blog do obserwowanych :-D. Dobranoc. <3
Za jakiś czas pojawią się kosmetyczni ulubieńcy lutego i zdjęcia z nadchodzącej sesji z D. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz