piątek, 14 marca 2014

Haul zakupowy, Rossmann, organique.

Hej, wczoraj byłam w Olsztynie, byliśmy na filmie "Kamienie na szaniec", ale o tym w poście na moim drugim blogu, w każdym bądź razie mięliśmy godzinę czasu wolnego w aurze. Skorzystałam z okazji i od razu popędziłam do rossmanna, żeby zrobić małe od jakiegoś czasu planowane zakupy. 
Do rossmanna głównie weszłam po polecaną przez wiele dziewczyn, czy na blogach czy na you tubie, pomadkę z alterry z rumiankiem. Będę tą pomadkę używała na rzęsy, wielu dziewczynom w taki właśnie sposób się sprawdziła, więc może na moje krótkie rzęsy również będzie dobra. Zawsze jak się nie sprawdzi nie będzie mi żal wydanych pieniędzy bo kosztowała mnie 3.99 zł. Poza pomadką kupiłam również zmywacz z isany i cztery maseczki (trzy z ziaji i jedną z synergen). Z ziaji są to maseczki oczyszczająca, nawilżająca i regenerująca a z synergen przeciwtrądzikowa. Wszystkie maseczki kosztowały mnie niewielkie pieniądze, bo maseczki z ziaji po 1.59 zł a ta z synergen 2 zł bez grosika.
Niedaleko rossmanna jest również organique, jeszcze w lato w tym miejscu był jakiś mały sklep z biżuterią czy czymś takim. Jednak cieszę się, że w tym miejscu jest organique, bo można sobie kupić w dobrej cenie świeczki i produkty do kąpieli. Ja kupiłam sobie w tym niewielkim sklepie świeczkę lawendową, kocham ten zapach a ta świeczka jest śliczna różowa i pięknie pachnie. kosztowała tylko 6 zł. Obsługiwała mnie bardzo miła pani i dostałam próbkę peelingu bloom essence.
Zrobiłam kilka zdjęć tych kosmetyków i wybrałam kilka najlepszych zdjęć, żeby wam pokazać wizualnie co kupiłam :D. Więc zostawiam was ze zdjęciami i narazie, pa, dobranoc. (zależy o której to czytacie :) ).




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz