piątek, 17 stycznia 2014

Powracam z nowym zapałem :D

No hej ! Witam was ponownie, znów po przerwie w pisaniu, ale niestety kończy się semestr, a tak w woli ścisłości się już skończył i trzeba było się trochę popoprawiać z niektórych przedmiotów. Więc tyle jest moje, że mam lepsze oceny niż bym mogła mieć. Jak pisałam trzeba było trochę pozaliczać, miałam więc w tym tygodniu dużo nauki. Planowałam napisać dla was w poniedziałek ale miałam kolędę. Zdecydowałam już tak na sto procent. Tak więc idę do szkoły o profilu biologiczno-medycznym w Ciechanowie, jako że Ciechanów jest położony około 45 km. od mojej miejscowości będę przez ten czas mieszkała u babci chyba, że się nie zgodzi, ale takiego obrotu sprawy nie przewiduję. Po ukończeniu liceum mam zamiar iść na studia medyczne, zrobić specjalizację dermatologi i alergologi dziecięcej. Wracając do tematu dlaczego mnie nie było. Więc po prostu miałam zły tydzień. Myślę, że większość z was również ma ten problem dość często, a mianowicie jest to zmiana pogody. Teraz chyba będę pisała dla was częściej ponieważ aby trzy dni są takie, że muszę się trochę pouczyć bo to będą już oceny na nowy semestr i mi na tych ocenach bardzo zależy. Za tydzień zaczynamy ferie zimowe dla tego też pewnie częściej będzie się pojawiać jakiś post czy na tym, czy na drugim blogu. O planach na ferie jeszcze zdążę wam napisać, w sumie jeszcze nie mam jakiś szczególnych planów typu długie wyjazdy. Widzę, że się mocno rozpisałam, więc się z wami żegnam :) papatki !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz