środa, 29 stycznia 2014

Moja aktualna pielęgnacja twarzy

No hej. Dzisiaj przychodzę do was z postem o pielęgnacji mojej twarzy. Bardzo lubię oglądać filmiki na yt o tym właśnie temacie (Czy to w ogóle jest dobrze złożone gramatycznie ? Nie wiem, nie ważne.) i dlatego chciałam was "wtajemniczyć"  w swoją rutynę. Tak więc przedstawię ją wam w kilku punktach dzieląc na rano i wieczór.

Rano : 
1.Myję swoją twarz żelem z oriflame z ekstraktami z jagód acai i granatowca.
2.Używam toniku i zależnie od potrzeb mojej skóry :
a) pure skin , black head toner (jeżeli moja cera jest dość mocno przesuszona), bardzo dobrze usuwa zrogowaciałe skórki.
b)Tonik również oriflame pure nature z organicznymi ekstraktami z aloesu i arniki. (kiedy moja cera nie ma jakiś szczególnych potrzeb). Koi skórę po nocy i zapobiega powstawaniu pryszczy Używam go również po przetarciu swojej twarzy powyżej wymienionym tonikiem.
3.Nakładam na twarz krem i tu również zależy od potrzeby mojej skóry. 
a) Jeżeli jest mocno wysuszona nakładam krem nivea.
b)W każdym innym przypadku krem na dzień z tej samej "serii" co żel do mycia twarzy.
4.Robię makijaż :-) 
Wieczór : 
1.Myję swoją twarz żelem z oriflame z ekstraktami z jagód acai i granatowca.
2.Używam toniku i zależnie od potrzeb mojej skóry :
a) pure skin , black head toner (jeżeli moja cera jest dość mocno przesuszona), bardzo dobrze usuwa zrogowaciałe skórki.
b)Tonik również oriflame pure nature z organicznymi ekstraktami z aloesu i arniki. (kiedy moja cera nie ma jakiś szczególnych potrzeb). Koi skórę po nocy i zapobiega powstawaniu pryszczy Używam go również po przetarciu swojej twarzy powyżej wymienionym tonikiem.
3.Zmywam makijaż z oczu do czego używam dwufazowego płynu do demakijażu z ziaji.
4.Nakładam na twarz krem i tu również zależy od potrzeby mojej skóry. 
a) Jeżeli jest mocno wysuszona nakładam krem nivea.
b)W każdym innym przypadku krem na dzień z tej samej "serii" co żel do mycia twarzy.
5.Okolice oczu smaruję kremem uniwersalnym z oriflame tender care.
6.Na przesuszone miejsca na twarzy nakładam wazelinę.
7.Idę odprężyć się z żelowymi okładami pod oczy, które genialnie zapobiegają cieniom pod oczami rano. 
Dobra ja idę spać, jutro postaram się wstawić zdjęcia do posta :). Dobranoc ;*








Przepraszam za poślizg z dodaniem zdjęć :)

3 komentarze: