środa, 25 grudnia 2013

Recenzja miss sporty So Matte Perfect Stay.

Ho ho ho!!! Dzisiaj postanowiłam wstawić post z recenzją podkładu : miss sporty So Matte Perfect Stay. Jego odcień to 01 light. Pierwsza podstawowa kwestia to to co obiecuje producent. Po pierwsze według producenta matowy makijaż ma się utrzymać przez cały dzień, niestety nie jest to prawdą, na tubce z kosmetykiem mamy napisane : 12H Matte Finish... . maksymalnie bez wf-u w planie lekcji utrzymuje się przez 7-8 godzin i aby mat utrzymał się dłużej muszę po ok 4 godzinach na przerwie w szkole użyć pudru matującego i wtedy utrzymuje się do 12 godzin. Nie wiem może jest to wina mojej skóry, która kiedy nie jest pomalowana świeci się nad wymiar. Dostosowuje się do koloru cery, kryje niedoskonałości, i tu mamy częściową prawdę, ponieważ dopasowuje się do koloru cery dzięki czemu nie ma efektu maski :-). Ale niestety nie kryje dokładnie niedoskonałości i trzeba użyć korektora. Niestety tego czy absorbuje sebum lub ma beztłuszczową formułę nie można zbytnio sprawdzić, ponieważ do tego potrzebna była by wiedza dermatologiczna, której niestety nie posiadam :-/. Na pewno mogę też stwierdzić, że prawdą jest to, że nawilża i nie powoduje podrażnień cery ;-). Kosmetyk ma gęstą konsystencję, więc co za tym idzie jest nie wydajny. Żeby pokryć całą twarz potrzebuję większą ilość kosmetyku. Przez swoje matowe wykończenie mimo iż jest nawilżający to potrzebny jest krem nawilżający pod niego dla samego komfortu nawilżania.
PS. Proszę o komentowanie i dołączanie do obserwatorów, jest mi to o tyle potrzebne abym miała czysty obraz tego ile osób czyta mojego bloga :)

4 komentarze:

  1. Używam ten podkład 4 miesiące dla mnie jest super niestety miałam ten sam problem z w-f do puki nie kupiłam bazy z INGRID.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wypróbować, bo puki teraz nie mam większych problemów skórnych to się sprawdza ale boję się tego co będzie jak będzie większy wysyp krostek na twarzy. Co do bazy z ingrid, nie miałam jej jeszcze ale rozglądałam się ostatnio za dobrą bazą, więc postaram się znaleźć tą bazę i wtedy się przekonam o tym na własnej skórze. :)

      Usuń