sobota, 28 grudnia 2013

Piękna wiosna tej zimy : )

No hej ! W związku z tym, że teoretycznie święta się skończyły , skończyło się też moje ho ho ho :D . Ale też nie dla tego, że się zakończyły święta ale również w związku z anomaliami pogodowymi a mianowicie w moim ogródku pojawiły się kwiatki :). Dzisiaj miałam dosyć fajny dzień spałam do 10:30 i szczerze mówiąc się wyspałam. Po wczorajszym dniu to było potrzebne. Tak naprawdę cały dzień byłam poza domem, ok 12:00 pojechaliśmy do miasta, żeby zrobić małe poświąteczne zakupy :). A na 18:00 miałam pielgrzymkowe spotkanie opłatkowe i wróciłam ok 20:30. Na tym spotkaniu się wygadałam z koleżanką po wszech czasy, do następnego spotkania starczy :). A tak w ogóle to mamy piękną wiosnę tej zimy heh : ).Dobra nie mam co już pisać to tylko wstawię wam zdjęcia, które są wynikiem mojej dzisiejszej popołudniowej weny i inspiracji od Darka ( mąż mojej mamy , jak kolwiek to brzmi hehe ) .










bratki <3
papa ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz