niedziela, 29 grudnia 2013

mini haul kosmetyczny :)

No hej, hej ! Przychodzę do was z moim ostatnim mini haulem, który składa się z dwóch wypadów do miasta :) Jest to w woli ścisłości pięć rzeczy. Pierwszą jest najwcześniej kupiona zalotka do rzęs z bel'amour, kupiona w pepko za niecałe 5 zł. Następne są łyżwy figurowe, takie moje małe spełnienie marzeń :), są firmy batsport i kupiłam je w carefourze za 80 zł. Kilka dni później a dokładniej w piątek byłam w hebe i naturze i zrobiłam małe zakupy. W hebe kupiłam Lip butter caramel cream z nivea w cenie 10.30 zł jeśli dobrze pamiętam ale pewności nie mam poniewaź już wyrzyciłam paragon, wiem rozgarnięta Gosia :). Kolejną rzeczą zakupioną w hebe była wazelina z bielendy w cenie ok 2.50 zł. W naturze kupiłam tylko jedną rzecz, którą jest brązowa kredka z sensique za 4;99 zł :). I to byłoby na tyle więc załączam zdjęcia i się z wami żegnam. Sajonara :**

  
ostatnio strasznie dużo tego słucham <3
a wy czego słuchacie ?

3 komentarze:

  1. ooo Lip Butter muszę sobie zakupić!:).

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam bo naprawdę warto już po trzech dniach używania widzę różnicę , i w tym momencie stał się moim odkryciem roku i ty samym ulubieńcem , pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Dziękuje i moja obserwacja wędruje do Ciebie.
    Wpadaj do mnie cześciej
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń