niedziela, 22 grudnia 2013

Pomysły na prezenty na święta i nie tylko :)

Ho ho ho!!! Idą święta , co za tym idzie wszyscy kupują sobie prezenty , ja przychodzę z ostatnią deską ratunku dla tych najmniej zdecydowanych i podrzucam wam pomysły na prezenty :-) .
-biżuteria personalizowana , z ulubionym cytatem , ważną datą
-jakiś kosmetyk , tylko nie podkład , chyba że wiemy jaki dokładnie dana osoba używa podkład ,
-książkę z ulubionej serii .
-jakieś ubranie , ale konieczne jest znanie rozmiaru :D
-w wielu sklepach są dostępne zestawy prezentowe , zarówno dla niej jak i dla niego
-jeżeli już naprawdę nie ma się pomysłu na prezent można kupić kartę podarunkową ,
To są oczywiście tylko moje pomysły na prezent , wiem że ich mało no ale nie przychodziło mi nic do głowy.Jutro pojawią się ootd na Boże Narodzenie <3. Będzie to chyba pierwszy z moich postów związanych z modą i mam nadzieję że się rozwinę w tym kierunku :-) . Sajonara :*

2 komentarze:

  1. Ja jestem za bonami do np empiku, rossmanna, ikei itd ;) sama takie kupilam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I prawidłowo , po co kupić coś co danej osoby nie ucieszy skoro mamy możliwość kupienia takiego właśnie bonu i sprawa rozwiązana :)

      Usuń