sobota, 26 października 2013

Organizacja czasu !

No więc na pierwszy ogień idzie organizacja czasu i od razu piszę , że to będzie organizacja nie obejmująca października i maja , gdyż w tym czasie po południu cała ta organizacja jest naruszona , przez Nabożeństwa w kościele a jako , że jestem w scholi obowiązkowo muszę być , no niestety . Dobra więc bez owijania w bawełnę podaję wam "rozkład" swojego dnia :)
poniedziałek , wtorek , czwartek
6:30 - pobudka
7:30 - wyjście do szkoły
13:45 (poniedziałek) , 15:30 (wtorek) , 16:15 (czwartek) - powrót ze szkoły , odpoczynek pół godziny ,
odrabianie lekcji ok pół godziny
Siedzenie przy kompie do ok godziny 19:00 - nauka
20:00 - 21:00 - oglądanie serialu
21:00 - przez ok. 15 minut przeglądam fejsa ,twittera i besty
21:15 - ścielę łóżko ,wieczorna rutyna , czasami idę piętro niżej do koleżanki na herbatę wtedy to mi się przesuwa o ok. godzinę .
22:00 - uczę się do godziny ok . 23:00 i idę spać , oczywiście przed zaśnięciem przeglądam fejsa
W środy i w piątki mój "rozkład" dnia różni się tym że o godzinę później wstaję bo mam na 9:00 do szkoły w soboty i niedziele nie mam jakiejś typowej organizacji bo w soboty wstaję jak się wyśpię a w niedzielę o 6:30 bo na 8:30 muszę być w kościele . Oczywiście wszystkie podane godziny są ok. przed godziną . Ja już idę spać bo już dawno powinnam spać ale byłam u koleżanki piętro niżej wytłumaczyć jej chemię . Dobranoc aniołki . Sajonara :* .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz