czwartek, 24 października 2013

Moja szkolna kosmetyczka !

No siemanko ,witam ponownie na moim blogu ! Postanowiłam , że posty organizacyjne będą przeplatane jakimiś odrębnymi stąd dzisiaj ten post .
Moją kosmetyczkę uszyła mi mama jest jeansowa zamykana na suwak i mała . Znajdują się w niej :
- tabletki : laremid w razie co , apap lub ibuprom , i tabletki na gardło,
- błyszczyk z farbexu :D taki ma bardzo fajny brzoskwiniowy kolor i nadaje połysk ,
- mój własnoręcznie robiony błyszczyk ,
- podpaski ; rzecz oczywista u każdej dziewczyny ,
- dezodorant w kulce lub antyperspirant w kulce,
- perfum enigma w roll-on lub perfumetkę incandessence z Avon-u ,
- szczotka składana ,
- czasami tusz do rzęs i puder ,
I to tyle jak widzicie nie ma tego dużo ale do szkoły po prostu nie potrzeba brać dużo bo to tylko szkoła a nie pokaz mody ;-) . Z takim pozytywnym akcentem kończę dzisiejszy dzień . Sajonara :*

ps. tak wiem,że wyglądam jak oszołom ale to było robione przed wyjazdem na OSW ze szkołą , więc i tak że w miarę dobrze wyglądałam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz