niedziela, 29 września 2013

Moja organizacja czasu :P

Oooh nuda mi doskwiera a spać mi się nadal nie chce :-D . No ale nic ... . Postanowiłam więc dodać posta na temat mojej organizacji czasu.
To aby mieć wszystko "poukładane" nawet jeśli chodzi o czas bo to też ważne co musimy kiedy zrobić .
Moja organizacja czasu opiera się tak na prawdę na czterech przedmiotach czyli notes, kalendarz na pierwszy semestr z bravo, kalendarz taki zwykły w twardej okładce i telefon.
Notes : jedna kartka a dokładniej jedna strona starcza na zorganizowanie sobie ok 12 dni .Kawałek kartki dzielę na trzy rubryczki . A mianowicie : szkoła , facebook / blog i inne . W każdej poszczególnej rubryczce umieszczam to co muszę zrobić , nawet takie czynności żeby napisać notkę na blogu czy odrobić lekcje.
Klendarzyk na pierwszy semestr używam do zapisywania wszystkiego co związane ze szkolą czy coś do czego muszę się nauczyć
W kalendarzu w twardej okładce zapisuję wszystko co związane ze szkołą ale również wyjazdy, wyjścia, spotkania, święta itd..
W telefonie mam notatki w notatkach często zapisuję takie rzeczy jak lista zakupów, coś co muszę wiąść do szkoły itd..
Tak prezentuje się moja organizacja czasu , ja się z wami już na dzisiaj żegnam , dobranoc :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz