niedziela, 29 września 2013

Mój pierwszy wpis , czyli co i jak :D

Może na sam początek … . Jestem nastolatką interesującą się modą i wizażem oraz diy : kosmetycznym , modowym i dekoratorskim heh . No to już wiecie na czym będzie się skupiał mój blog ;D . Mam na imię Gosia i mam 15 lat . Mój blog będzie zaadresowany głównie do dziewczyn co absolutnie nie wyklucza chłopaków z grona moich odbiorców :) . Od czasu do czasu pojawi się wpis rozmyśleniowy .
Jest niedzielny wieczór i w ogóle nie czuję zmęczenia o.O . Co się dzieje ?  Byłam u młodszych kuzynek i to one mnie naładowały tą energią XD . I nie wiem , o której godzinie ja się w ogóle zrobię śpiąca i o której się dzisiaj położę, jeej ! 
Może wam dzisiaj opowiem jak ja się tu znalazłam . A więc zaczęłam jakieś kilka dni temu prowadzić bloga na wordpressie i mimo to, że pisałam te notki to stwierdziłam, że tutaj chyba łatwiej się wybić haha ciekawe czy się sprawdzi no nie ?? Jeszcze dzisiaj może jak mi się będzie nudziło to dodam kilka postów ale nie chcę też wypisywać jakiś bezsensownych notek bo to nie w tym sęk . Po prostu chcę wam dodać posty z poprzedniego bloga, gdyż nie było tego dużo. To do zobaczenia przy następnym poście . Sajonara :*

2 komentarze:

  1. To coś po japońsku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o sajonara to spolszczone japońskie pożegnanie :)

      Usuń